sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Yökylässä ~

Heipä hei ~

Olen tyhmä ja unohdin kameran kotiin juuri sillo Katsudoconin aikaa... Joten sielt ei oo tulos kuvii :c 
saatteluvankiduttaamua

Mut mulla on jotai tilalle ~ n __ n

Nää kuvat saa kelvata ~ B))




Tää on joku randomkuva, mist tykkään ihan sairaasti ja siks tungin sen tähä ekaks ~ 8D




Pikkune failaus B)) ~

100%, alennuksessa oleva järjestelmäkamera anttilassa, menkää hakemaan vaa ~ B))





Rakeita sattu satamaa yhten päivänä, ni toho mei etupihalle oli kasaantunu raekinos ~ o _ o

Juu ja sit olin sonja20110'llä yötä jajajaja sieltä nyt kuvii ~ 




Karin, sonjan nukke ~ :3



bloggerpilaslaadun :c

Noi sen silmät on nii söpötihanat ~ >w<










Kuvissa esiintyy alaston nukke... varoitimpaha vaa, jos joku nyt ei sattumoisin oo nukkee alastomana nähny xd













Sonja kiusas mr. pupsii :c




No siin noit kuvii olikii xdd

Mä en oo mikää hyvä höpöttäjä joten... en kirjota tähä loppuu mitää romaanii xd

Mulla OLI 70 lukijaa...
Sit yks häippäs ja nyt mulla on 69 lukijaa B)) (okei se ei oo hyvä asia et yks lukija häippäsee)
Mulla on inspis ihan lopussa ja pyydän teiltä apua ~ n __ n

1. Mitä parannettavaa blogissani on?
2. Kuvatarinaan ideoita?
3. Mitä pitäisi olla enemmän (kuvatarinoita, shootteja yms.yms.)

jos vastaat noihin kysymyksiin, olisin todella onnellinen, koska haluan tehdä tästä mahdollisimman hyvän blogin ~ n __ n

Kommentteja odotellessa ~ <3



2 kommenttia:

  1. 1. Ei mitään nwn
    2. Mr. pupu oppii puhumaan tai keksivarkauksia 8)
    3. KUVATARINOITA!!!!!!! ♥

    sul on oikeesati hyvä huumorintaju 8D <3

    VastaaPoista
  2. nwn Tosi kiva postaus. Ja ihania kuvia.

    1. Postaisit useammin, sul on tosi hyvä blogi, ja musta sen takia ainoastaan sun pitäs postata. : D
    2. Ömmö, älä multa kysy, tee joko läppäkuvatarinoita, tai alota joku draamatarina...
    3. Semmosia piiiiitkiä shootteja! Ne on tosi kivoja. Ja musashootteja myös. : 3
    Toivottavasti autoin edes vähän.. : / Mäkin oon tosi huono keksimään tämmösiä. öwö

    VastaaPoista