sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Desucon Frostbite 16.-17.2.2013

Nosiiiis... mistä mä alottaisin ?

No aloitetaan tällä kuvalla:



Voisin varmaan kertoa tästä kuvasta jotain ? Tai sitten en, mutta olen niin kiltti että kerron siitä kumminkin jotain :d

No ensinnäki Rita tuli meille 15.2 yöks ja oltii niiku melkei kokoaja koneella ja nyt tossa kuvassa se niiq tosi badass ja on Ellun blogis dataamas.

No sitten seuraavaksi kävikin näin:



Minä olin kuvaamassa Ritan nukkea Haarukkaa (harukaa)... +++ tämä kuva on erittäin hyvä kuva B)




Sillävälin kun minä vammasin Haarukan kanssa, niin Rita yritti ottaa kuvia Mintosta... ilman peruukkia :d

Mutta sitten kävikin niin, että Minto ei ollutkaan yhteistyön haluinen Ritan kanssa ja ei suostunut pysymään Ritan asettelemassa asennossa, vaan Minto alkoikin vilauttelemaan, mikä on erittäin harvinaista Mintolta.



Sitten me vielä datailtiin sellaset 3 tuntii... kunnes sitten koneesta loppu akku ja vietii kone äidille ku se sitä nii kovasti halus... vaikka se menikin sitten nukkumaan :d

No sen jälkeen kun me oltiin suljettu se kone, me alettiin pommittamaan mun julisteita kahdella angry birds ilmapallolla jotka olivat jääneet pikkuveljeni Otson synttäreiltä. Kyllähän siinä vähän tuli naurettua kun Rita ei osannut heittää ilmapalloa ja niinpä se ilta menikin siinä rattoisasti julisteita pommittaen.

No ehkä me voitaisiin tämän kamalan saaraamisen jälkeen siirtyä vaikka frostiin ?



Herättiin joskus 6.15 ja tehtiin kaikki aamupuuhat... klo. 07:57, me sitten seisottiin imatran juna-asemalla odottamassa junaa... joka tuli imatralle liian aikasin ö.ö



siin on trolli hanhet vai joutsenet, joo moi...



oltii istuttu junas 40min ja olin jo iha kikseis... vaik matkaa oli viel 1h 20min :d


varokaa jos näätte ton näkösen ihmisen kaupungilla, se on pelottava :____:


Sitten mä räpsin muutamii kuvii mintosta jne. kunnes me sitten oltiinkin jo perillä.

Me jouduttiin jonottamaan about 40min narikkaa kunnes se jono mihi me jonotettiin olikin vain isoimmille asioille ja jouduimme vaihtamaan jonoa ja jonottamaan uudelleen about 10min... myöhästyttiin hieman avajaisista kun jonottaminen ja pääsalin etsiminen kesti niin kauan.



Tässä näkyy hyvin frostin pukuloistoa... eikunmitä? 



FLEUR >w<

Pyörittiin hetken aikaa... okei 30min tiian, veeran, ellan, paten, allun ja näitten kaa ~~



Sitten me lähettii kiertelee kahestaan myyntisalii ja mä ostin mun äidille Totoron ja ittelleni homura-figun... josta on hieman lisää myöhemmin....

JA SITTEN....



Tuli Laamaelina ja marika... MYÖHÄSSÄ!!



Siinä on Marikan nukke jonka nimee en muista, oon niin trolli :d




Siin on Haarukka, Marikan nukke ja Elinan nukke... jonka nimee en myöskään muista :d




Toi on ihana toi ton mekko >___< varastan sen huomenna, varo vaan Laamaelina e__e



Sitten me käytiin ulkona vähän vammaamassa ja siel oli jotai trolli kuumailmapalloja 8 tai 7 kpl ...




Toi oli jostain syystä niin söpö että siitä oli ihan pakko ottaa kuva, eikuhä?



Mineukko, lollololoo salakuvausta eiku ?




enkommentoimitään ~



Sitten me kiivettiin ihan ylös ja räpsittiin kuvia :d



sitte kello oliki jo niin paljon että meidän piti mennä odottamaan pihalle äitiä ja äidin serkkua... kun me odotettiin heitä (n. 15min) ehti tapahtua kaikkea kaunista... kuten esimerkiksi elina ja marika pölli jonkun penkinpäältä kaksi ramunepulloa ja pudotti ne vahingossa maahan :'c vahinko mikä vahinko B) elina nappasi ramunepullon sisällä olevan kuulan ja antoi sen marikalle...

Sitten tyhmä äiti tuli hakemaan meitä ja lähdimme kohti juna-asemaa...



Vasemmalla mun ostama Homura figu ja oikeella Ritan...



Joku golf-homura, eiku mitä ?



Sulonen >w<


Kiitos kaikille ^-^

6 kommenttia:

  1. Voi eii! Mä oon niin kade kaikille, jotka oli tuolla >:D OIOIOIOIOIOI sä tapasit Patten O.O

    VastaaPoista
  2. awskis, oli kyllä ihana viikonloppu ~ <'3

    ☆ » http://fluffywoolpants.blogspot.fi/ « ☆
    ☆ » sparkle-makes-you-beautiful.blogspot.com « ☆

    VastaaPoista
  3. Jee... Oli varmasti kivaa mut oisithan sä vähän enemmän kuvii voinu ottaa? (olen katkera koska en päässyt sinne)

    VastaaPoista
  4. Millo postaat seuraavaks?! ku edellisestä on jo vissii n.3kk...

    VastaaPoista
  5. Sinut on haastettu! http://teekuppiuniversumi.blogspot.fi/2013/06/haaste-3.html

    VastaaPoista
  6. HÄÄHÄHÄ SINUT ON HAASTETTUUUUU
    http://sonjannuket.blogspot.fi/2013/06/kun-elamassa-kaiken-menettaa.html
    (älkää kysykö tuosta otsikosta)

    VastaaPoista